.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام موشکی سپاه دل دشمنان را به لرزه درآورده است
نماینده مردم بابل در مجلس با تقدیر و حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام دل دشمنان را به لرزه درآورده است.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری اظهار داشت: اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن موشکی مقر تروریست‌های داعشی در سوریه بیانگر بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است که دل دشمنان را به لرزه درآورده است.

وی افزود: اقدام موشکی سپاه پاسداران پاسخ محکمی است به ترقه‌بازی‌های تروریست‌های داعشی و اربابان مرتجع آنان که با حمله تروریستی ۱۲ رمضان به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی خیال خام برهم زدن امنیت ایران را از سر خویش بیرون کنند.

نیازآذری یادآور شد: دنیا باید بداند مردم انقلابی و شهیدپرور ایران تحت فرمان فرماندهی کل قوا خواب را بر چشم دشمنان اسلام و ایران حرام کرده و هرگونه اقدام مذبوحانه تروریستی را در نطفه خفه خواهد کرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس، ضمن تشکر و حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران تصریح کرد از حافظان امنیت کشور می‌خواهیم باقدرت تمام هرگونه اقدام ضد امنیت ملی را در نطفه خفه کنند و مجلس شورای اسلامی با درک عمیق از شرایط خطیر منطقه‌ای تقویت بنیه دفاعی کشور را ضروری می‌داند و پشتیبان حافظان امنیت کشور است.

نیازآذری یاد و خاطره شهدای امنیت کشور را گرامی داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.